poniedziałek, 7 grudnia 2015

Hej i czołem!


Nazywam się Weronika i mieszkam w Norwegii. Chodzę do szkoły o profilu archtektoniczno-artystycznym, co jest w niektórych momentach na prawdę wyczerpujące! 
Uwielbiam biegać i ćwiczyć. Prowadzę zdrowy styl życia i odżywiam się zdrowo. Jednak nie oznacza to ze nie lubię czasem zjeść pizzy czy lodów.( ♥ ) Przeważnie jestem optymistycznie nastawiona na świat oraz mam milion pomysłów na sekundę.  

Ten blog chciałabym poświęcić przede wszystkim mojej pasji - czyli sporcie i akktywnosci fizycznejNa blogu znajdziecie wszystko od przepisów, porad, ćwiczeń do zwykłego dzienniczka z mojego życia.

Znajdziecie mnie również na instagramie. 


7 komentarzy:

  1. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostanę tutaj chyba na dłużej :D
    Zapraszam do mnie :) http://fashionattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś moja wielka motywacja Weronika! Strasznie sie cieszę tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, ze powstal blog :))
    Powodzenia w prowadzeniu i motywowaniu :*
    Palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję Cię od niedawna na instagramie i motywujesz! Cieszę się, że postanowiłaś założyć bloga, szczególnie, że będzie on o tak bliskiej mi tematyce. Prowadzenie zdrowego stylu życia jest moją wielką pasją i odnoszę w tym swoje małe sukcesy już ponad rok :) Chętnie będę tutaj zaglądać i oczywiście dalej na instagram;a, bo baaardzo mi się podoba i dostarcza mi sił do działania! Mam sugestię, że może dodałabyś na bloga gadżet 'obserwatorzy'? Chętnie bym Cię zaobserwowałabym, żeby Twoje posty wyświetlały mi się na głównej stronie! Powodzenia w blogowaniu! Trzymam kciuki :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń